Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 8 juni 2012

Av Jessica - 8 juni 2012 11:18

Nu börjar sommarlovet för många men inte alla och endel har redan gått på sommarlov! Linus vill också gå på sommarlov och ha det som alla andra barn så det är klart att han ska få det.

Så igår bestämde jag och min storasyster att jag skulle baka ihop något smarrigt tills idag så vi kör lite fika tillsammans. När Fatima är klar med sin avslutning så ska de ringa så åker vi och plockar upp dem och åker ut till mormor för fika och för att umgås.

Blir skönt att vara där ute för då kan barnen leka på som de vill och springa barfota i gräset!

Underbart att vi har blå himmel och sol för det gör så mycket. 

Ska ta med mig kameran också idag så kanske det kommer upp några bilder i snar framtid, men vi får se om jag kommer ihåg att knäppa några också.


Bästa Fredrik ska ta och laga min mobil också så jag kan använda den. Jag hoppas att det blir av snart också så det inte är så där som vanligt att han ska göra det sen och så tar det lite väl lång tid. 

Men det tror jag inte för det är han det drabbar att jag inte har någon mobil. Jag har världens bästa Fredrik!


Nu är det dags att värma på lunchen åt barnen så vi är klara att åka. Har två styckna här hemma som får runt i en ring och sjunger: Bodil och Mima. Bodil och Mima. Bodil och Mima. 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards