Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 19 juni 2012

Av Jessica - 19 juni 2012 11:22

Det där med att vara ensam är inte helt riktigt min grej eller så var det bara så att jag inte hade lust alls för att vara ensam igår. Kände mig mest stressad när jag kom hem och det var alldeles tyst här hemma. 


Igår när jag kom till syrran så hade inte barnen tid att ge mig puss och kram ens innan de stack in till henne. Skönt att veta att de längtade, Agnes satt nämligen hela tiden i bilen och sa att hon skulle vara med moster Bodil och sova Bodils säng. Så jag antar att det var något hon gjorde inatt! 

Jag brummade ut till mormor och tog en kopp kaffe med henne och så kom min morbror Kjelle in på en kaffe också. Blev lite surr om allting och ingenting då och sedan så tog mormor och jag och åkte till bydalen för hon skulle gå på Dollarstore och titta på lite alltmöjligt och handla lite kakor. 

Blev ett bra tag där då det var så mycket att titta på och dessutom så har hon en förmåga att prata med alla om allting utan ens veta om de vill lyssna.

När vi väl kom därifrån så blev det ÖoB för hon skulle dit och kika på allting. Så jag släppte av henne vid ingången så jag fick åka och söka en parkering i lugn och ro. Hade tur så jag fick en plats nästan bredvid ingången så det var tur det.

Men när vi var där inne så fick mormor ont i benet så tur i oturen så blev det bara till Coop för att handla mat efter det. Hon ville egentligen åka på några mer ställen men jag var glad att jag slapp. Sa aldrig det till henne men hon verkade nöjd över allting ändå!

Sen hemma hos mormor igen så tog vi oss lite nyköpta kakor och kaffe igen då hon behövde prata om lite som har hänt där på sista tiden.


Jag åkte hem och började grundmåla ett skåp här hemma. Och mitt uppe i allt det där så ringde det om ett blombud för de hittade inte till min adress. Det visade sig att världens bästa Fredrik "överraskade" mig med blommor. (Hade pratat om att en kompis har en sambo som är otrolig duktig på att ge blommor!) 

Kunde räkna ut att det var från honom när de sa att det var ett blombud. Men han är bäst ändå min Fredrik!


Målade lite till igår kväll innan jag la mig i soffan för att titta på film. Kollade på Simon och Ekarna!

Gud vilken film, fällde en tår och den var rätt tragisk men ändå så bra!


Somnade straxt efter filmen slutade och vaknade någon gång runt 04 för att stänga fönstret för de där miljoner med fiskmåsarna som sitter och skriker utanför fönstret var inte trevliga att lyssna på. Sov sen enda till 09;45! Så skönt som bara den..


Tänkte greja lite här hemma sedan åka iväg till systeryster för att se om det är några som vill hitta på något idag och följa med mgi hem efter det! 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards