Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 13 juni 2012

Av Jessica - 13 juni 2012 09:58

Satt vid datorn igår och kollade runt på Facebook. Pratar lite med Bea och då hon behövde skjuts ner på max så var jag ju snäll och körde ner henne.

Kändes lite som förr fast då var det hon som körde mig. (;

Härligt att få träffa henne lite medan hon är hemma och dessutom komma iväg och prata lite strunt i någon timme gör mycket.


Kvällen blev absolut inte värre när jag kommer hem och upptäcker att Veronica hade skrivit till mig, om att vi ska försöka få ihop en kväll tillsammans. Jag, Veronica, Sara och Johanna. Sist vi gjorde det var picknick förra året så nu är det dags igen! :D


Idag har vi inget planerat alls så nu inväntar vi och ser vad det blir för väder innan vi bestämmer  vad vi ska hitta på att göra. Vore trevligt om det blir riktigt sommarvärme och sol en dag så vi kan sticka iväg och bada lite! Men det kommer en dag då  man bara längtar tills det blir lite kallt och dåligt väder också.

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards