Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 21 januari 2014

Agnesdagen

Av Jessica - 21 januari 2014 18:46

Idag hämtade jag en mycket glad fröken på förskolan. Hon hade nämligen fått äta mellis där. De på hennes avdelning brukar äga mellisen runt kl 14 men idag hade de fått äta först och då tyckte fröknarna att även 15-timmars barnen skulle få lite. Agnes trodde att de hade ätit mellis där bara för hon har namnsdag idag. Och så får det vara så också. (;

Hon var också super nöjd för hon och 2 av de andra tjejerna som hon leker mest med hade fått varit ute när de andra på hennes avdelning hade gått in. Tjejerna skulle bara vara ute en liten stund till men de lekte så mycket så fröknarna fick ropa in dem för det var lunchdags. Ingen var nog gladare än tjejerna som hade fått varit ute så pass länge. :D

Jag hade planerat in att åka till slalombacken med barnen men då Fredrik har gått på styrelsemöte så får vi ta det imorgon helt enkelt. Jag skulle säkert kunna ta med de båda själv upp men eftersom Linus håller på att lära sig med liften själv så är det inte så där super enkelt. Men snart är det nog inga problem alls. (:

Dags att slänga in en en hög med kläder in i maskinen. Viktigt att hålla endel kläder rena då Agnes byter om direkt hon har kommit hem från dagis. Det är 2 klädesplagg hon helst av allt skulle vilja ha dygnet runt men hon får bara ha dem hemma. En klänning med hello Kitty och en balettklädsel med hello Kitty.
Nu tvätten.

grattis på namnsdagen älskade Agnes

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards