Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 1 oktober 2007

Av Jessica - 1 oktober 2007 16:31

om jag skriver i firefox, då blir inget centrerat eller inte ens nå stycken. utan allt bara kommer rakt upp och ner


om jag däremot skulle lyckas ta och skriva i ie så skulle de bli centrerat och stycken.  men då funkar ju de inte direkt jämt att logga in i ie på den här skitdatorn!



nee nu ska jag inte klaga nå mera, fick ju faktiskt igång datorn idag efter så där miljoner med försök. 

Av Jessica - 1 oktober 2007 16:25

i fredags gjorde jag typ ingeting alls.. låg mest och sov..i lördags, då var vi iväg till morsan en snabbis sedan plockade vi upp sara och åkte och handlade lite mat och så.Sara och jag kirrade middagen, de blev potatisgratäng och fläskfilé.gott som fan va de (= igår vaknade jag med huvudvärk, låg och sov hela dagen mer eller mindre och hade huvudvärk hela tiden, käkade maxdos med alvedon, men inte fan släppte de för de.kunde inte ens se nåt på tvn för jag hade så jävla ont.missade ensam mamma söker... måste se reprisen, syrran sa att de var jävla bra avsnitt och att hon vill se nästa avsnitt nu påengågn, så jag misstänker att jag kommer vilja de också :D somnade tidigt som få iaf, vet inte alls när fredrik kom och la sig heller för jag hade ingen koll på tiden alls igår.  imorse vaknade jag med lite huvudvärk också, men inte så farligt tog alvedon och drack en massa vatten.. tror förresten jag skulle kissa ihjäl mig igår och idag, har nog aldrig kissat så mkt som jag har gjort de här dagarna. men de är för all vatten jag har druckit.men huvudvärken släppte iaf nu mitt på dagen så de var skönt. har även varit duktig och ringt till mina lärare för att ta reda på lite funderingar jag hade. så nu är de löst och klart iaf! (=nee nu blir de krypa ner i soffan med täcket igen. har så ont i halsen så jag bryter ihop snart. blir massa thé ikväll iaf!fredrik ska förresten laga maten ikväll, få se om de blir nå pizza eller om jag har riktigt tur så kanske han klarar av att göra makaroner och korv eller nåt sånt iaf (; 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards