Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 3 oktober 2007

Av Jessica - 3 oktober 2007 13:15

stackars lille bebisen bara kräks och och kräks.  Tycker inte om när min kissmisse är sjukis )=

måste snart ringa vetrinären, i förrgår kräktes hon några gånger, igår kräktes hon inget alls.

 men idag, då har stackars lillamissen kräkts på minst 6 olika ställen, och de har ändå gått några minuter mellan varje gång.


just nu har hon lagts sig här på soffan alldeles bredvid mig och krypit ihop. hon låter jätte liten och så när hon jamar, de är precis som att jag måste vara vid henne hela tiden också.


jag hoppas att de går över snart så jag slipper ringa, för jag är rädd att de kommer säga att hon är så sjuk så hon kommer somna in. Att de är de bästa för henne.


                ne nu måste jag torka upp lite här, verkar som de har lugnat ner sig för henne en stund. bäst att passa på nu.. 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards