Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 2 oktober 2007

Av Jessica - 2 oktober 2007 16:14

   idag har man inte gjort många knop alls.plugga,pluggat och pluggat lite mera. ska göra ett biologiprov ikväll tänkte jag. Hoppas bara att de inte tar för allt många timmar, jag vill ju faktiskt se desperat housewifes ikväll faktiskt. Det är ju sånt man inte bara få missa!



  alltså igår kväll, vad fan gjorde jag då? tror jag låg och sov faktikst och halv kollade på tvn. det har blivit så där jobbigt att jag minns inte längre vad jag gör på dagarna.


  även att jag tycker verkligen att allt är jätte jobbigt just nu, orkar lixom inte med att ta tag i saker, även de enklaste sakerna som att laga middag när magen kurrar och de gör ont i magen för man är hungrig. orkar lixom inte göra de, önskar jag fick sova bort dagar och nätter hela tiden. jag vet inte riktigt vad de är som gör det heller, men allt är fruktansvärt tungt och jag orkar inte med nåt, de är så nära till gråt hela tiden också. det finns så mkt som jag borde glädjas för hela tiden men inte ens det kan jag göra.


   Det är en sak som jag vet som jag borde glädjas mer än något åt, men inte ens den grejjen finner jag så skoj just nu. Det är verkligen en lycklig sak som det handlar om, så varför kan jag inte känna mig bara lite glad åt de?!?jag hoppas innerligen att de kommer ändras, att jag kommer känna den glädjen snart som jag borde. För de behös lite lycka för den hemligheten. inte så lite lycka heller egentligen.


 nee nu måste jag göra nåt annat, annars kommer jag bara börja gråta :P

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards