Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 29 oktober 2007

Av Jessica - 29 oktober 2007 16:19

jaha, vi har inte haft internet sen förra veckan någongång, jag hoppas att de kommer snart igen.

har väl inte gjort så mycket mer än plugga, gjorde slut prov på multimedian, gjorde två st, ett praktiskt och ett teoretiskt. så jag hoppas att de båda gick bra, huvudsaken är att de praktiska provet gick bra för 80% av betyget går på de praktiska provet faktiskt. så nu ska jag hålla tummarna ett par dagar tills man får tillbaka resultatet och man har betygsamtalet med läraren.


umgicks med lina en dag också, vi surrade och bara såg på tvn och kom fram till att alla män är likadana mer eller midnre ^^


sen så i helgen fick jag ett glatt besked och ett jävla tråkigt, de glada kan jag berätta senare om när jag får säga de (=

dock de tråkiga vet jag inte om jag orkar prata om ännu, eller om den det handlar om vill att de kommer fram ännu. men allt är så osäkert hur de ser ut, vet bara vad de är för nåt men inge mera. allt hänger på provresultaten.

jag har gråtit och tyckt saker och ting varit extra jobbigt.


nu ska jag lägga mig och försöka sova en liten stund, sov inte så bra inatt...

jag hoppas att det löser sig och att allt kommer bli bra... 



skulle ha varit iväg på en grej igår, men om människor blir sur på mig för att jag inte gjorde de, då får de vara, då vet jag inte om man räknar det som vänskap eller förståelse. jag hoppas att den det handlar om förstår, nu när den fått reda på hur allt ligger till... 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards