Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 14 oktober 2007

Av Jessica - 14 oktober 2007 18:28

jag har världens bästa pojkvän och sambo iaf!!! Det kan jag lätt säga!!

imorse när vi vaknade så bestämde vi att vi skulle städa lite här hemma idag och få ordning på de mesta.

och efter frukosten och så, så vart jag så jädra trött och slut i kroppen så fredrik bestämde att han skulle städa helt själv! så han diskade, plockade, dammsög och torkade golvet!!! helt själv!! utan mig lixom!! (;


jag kan nog leva på de här fram till jul faktiskt! blev så jävla glad!!  han var värsta duktig som gjorde allt själv utan att typ klaga att jag inte gjorde nåt!


annars har de inte hänt så mkt, ringt runt till familjen lite och så..


håller på att vänta på att middagen ska bli klar någon gång, den står i ugnen nu och den borde vara klar om några minuter! jag är så jädra hungig nu faktiskt, nästan så de gör lite ont i magen pga hungern.


nee kolla maten! 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards