Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 20 oktober 2007

Av Jessica - 20 oktober 2007 23:26

idag har jag bara varit hemma mer eller mindre, fast jag ska inte ljuga, jag var till mamma en sväng också, men de var nu ikväll!


hos mamma fick vi middag, de käkade tacos och jag fick spagetti och köttfärssås! eftersom jag inte tycker om tacos alldeles för mycket! Det var trevligt och gott!


den stora delen som jag är mest intressant är: JAG HAR FLÄSKLÄPP!

de är sant )= värsta ont har jag också! jag bet mig i läppen så in åt helvete så jag bet riktigt hål i läppen! blodet bara rann som satan och jag stod i badrummet och spolade kallt vatten på det i evigheter kändes de som! och inte slutade de bloda iaf! /:

efter mycket om och men så slutade de bloda, dock hade de gott 20 min nästan så jag var lite less, smakar fortfarande blod i munnen på mig )=

och svullnaden vill inte gå ner heller, och jag har typ 2 hål på insidan läppen, ser riktigt äckligt ut faktiskt! )=


nu så ska jag typ göra nåt annat, ta kvälls röken och sen ringa fredrik för att jag funderar starkt på att sova, om inte sara lyckas underhålla mig tillräckligt mycket så jag måste vara vaken en stund till :D 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards