Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 4 maj 2008

Av Jessica - 4 maj 2008 11:57

igår åkte vi ner på stan, mötte sara, gick på lindex och shoppade ett par byxor åt linus..

sen tyckte han att det var otroligt tråkigt och allt var bara fel för honom, så vi åkte hem, sara fick följa med! :D

gick på ica och handlade lite fika och sen gick vi hem, danne dök upp efter en stund också..

så vi spelade wii fit och fikade lite och sånt!

sara slog en massa rekord!!

och jag kan lova att fredrik muttrade rätt bra när han kom hem och såg att hon har spöat honom ;D


lillemannen här hemma är inge glad idag, han bara gråter och gråter.. han har gråtit mer eller mindre sen kl 9 imorse..

så jag hoppas att han kan få bajsa nångång nu så att han slipper gråta och ha ont..

jag skulle vilja hjälpa honom, men jag vet inte hur!!


ska gå och smeka han på magen nu och hoppas på att de kommer ut

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards