Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 19 maj 2008

Av Jessica - 19 maj 2008 10:51

när jag loggade in så upptäckte jag att jag hade kunnat fått massa fika igår!! men det såg jag inte förrens idag, men de kanske man kan få ändå någondag framöver?!? eller hur veronica?!? *blink blink*


idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, eller jo, jag måset väl göra klart här hemma, måste klippa och fålla upp det sista paret gardinerna också, de måste ju faktiskt upp innan vi knäpper kort på lghten..

sen ikväll kommer morbror igen för att slipa skåpluckorna i köket, tror inte han skulle spackla dem något mera, och sen så ska han väl måla dem också..

och jag ska måla allt annat ^^

hoho blir skoj att se vilket resultat det blir ;P


jag har en lilleman här hemma idag som verkar ha en helt okej dag, han har inte skrikigt och gråtit så mycket ännu! han ligger faktiskt och bara tittar nu..


nee, ta och ringa lite och se vad som händer idag, sen måset jag ta och göra frukost!

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards