Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 16 maj 2008

Av Jessica - 16 maj 2008 12:06

oj vad de går!

har inte skrivit på evigheter såg jag!!


Linus kolik har lugnat ner sig lite ändå, han skriker inet konstant längre och man kan faktistk sova nu! och man skulle kunna umgås med några vänner faktiskt :D

man kan prata nu utan att han vrålar totalt! :D


så sara, ska vi umgås nåndag till veckan!?!?!?! :D


vad har jag mer att skriva då?

jo just ja!!!

imorgon är vi med i Sundsvallstidning!

så då måste jag faktiskt ta och komma ihåg att köpa den också (;


vi har även fått beskedet att vi kan hämta nycklarna till lghten den sista!

så kl 14 den 30/5 hämtar fredrik nycklarna, sen är det dax för att riva ut hela den lghten och ta och riva och tapetsera och allt sånt!!


så i helgen så ska fredrik och jag ta och städa och rensa massa i ettan så vi kan knäppa kort på den och lägga ut den! så vi kan sälja den nångång (;

Sen så ska vi iväg och ta och kolla lite på kökt och tapeter och sånt också, det är lika bra så att det blir klart nångång faktiskt!!


nu ska jag ta och surra klart med mamma 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards