Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 21 maj 2008

Av Jessica - 21 maj 2008 18:31

idag har linus och jag varit till farbror doktorn..

linus fick göra en hälsoundersökning, en sån där som man gör på bb..

han har nu reflexer i händerna iaf! :D

och det är rätt bra att han har några sånna, för när vi åkte hem från bb så hade han inge sånna och han har inte hängt med helt hundra, men det kan ju ha varit för att han var en månad för tidigt.

sen så är allt annat som det ska nu! (förutom koliken då)

men iaf, 

koliken, nu har vi fått några andra droppar som vi ska testa att ge honom, så jag hoppas att de ska fungera bra nu, så lillpojken slipper ha ont och skrikgråta hela tiden.

och ingvar (doktorn) tycker att linus skriker rätt högt, han hörde typ inte vad bvctanten och jag sa eftersom lilleman har så starka lungor (;

 vi pratade massa iaf undertiden ingvar gjorde kycklingtestet på linus och allt sånt där, var skönt att få ut sina tankar och funderingar iaf även fast jag började gråta. Men jag fick iaf bekräftat att jag inte är dålig mamma för att jag har tänkt vissa tankar, utan det är normalt att göra det, jag skulle kunna vara en dålig mamma om jag inte hade tänk och känt som jag har gjort!


linus är förresten stor nu!

han väger 4010 g och är  52,5 cm lång



sist men inte minst: Grattis Veronica på 25års dagen (=

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards