Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 24 maj 2008

Av Jessica - 24 maj 2008 22:11

den här har vi köpt :D

Av Jessica - 24 maj 2008 21:57

okej, några dagar har passerat återigen.. Dock så kommer jag faktiskt inte ihåg vad jag har gjort dessa dagar..

hmm..

varit hos mamma, varit ner på stan en sväng.. varit på telia och visat upp linus igen.. och på telia borde ha varit på torsdagen för då jobbade fredrik sent..

sen tror jag att jag åkte till mamma och så var jag där

fredag igår, åkte jag och mamma till skönsberg och träffade linda.

hon ville se linus, för hon har inte sett linus mer än i tidningen, och när jag var där så blev jag klippt! :D

man måste ju passa på och så tackar man inte nej till en gratis klippning (;

jag blev jätte nöjd, precis som jag ville klippte hon mig!

och linus var snäll och låg och sov för det mesta när vi var där så mamma hade det inte så jobbigt med honom.

Och efter det så åkte vi till mamma igen och så kom fatima och bodil dit en sväng också (= var där tills fredrik slutade och då gick vi och hälsade på veronica och kalle. Veronica fick sin present av oss, en liten bok som heter välja namn, det står massa namn och vad de betyder i den. Tycker den är rätt söt (=

vi var där en sväng, fredrik och kalle spelade nåt tvspel som fredrik sög på iaf ;P

sen blev de hem och däcka i sängen faktiskt :D


idag har bara fredrik och jag varit ut till birsta en snabbis, linus fick stanna hemma hos mamma.. fast det var sofia som var barnvakt en liten stund, dock så hade han käkat bara och sen sovit så hon tyckte inte det var så jobbigt, men det tyckte jag kan jag lova! jag grät när jag åkte därifrån...

det var skitjobbigt att lämna honom fast det var jag själv som ville det för jag ville att vi skulle kunna kolla på det vi behövde utan att han ska skrika och ha sig..


vi äger en bil, eller fredrik äger en bil nu, han har världens snällaste pappa, den saken är klar.

vi har nämligen fått forden!!!

Fredriks far har nämligen köpt en ny bil, och då hade han ringt till fredrik i torsdags och sa att vi fick bilen av honom.

Det var hur jävla snällt som helst! och det är verkligen inge fel på forden heller, var bara det att han tyckte att han inte behövde ha en sån stor bil och ingen combi längre utan att han köpte en helt ny bil och en liten pluppbil :D


nu är det charlotte!!

nu tvn igen!!


justja, vi har köpt en tummen-mobil till linus säng nu också! :D


Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards