Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 27 maj 2008

Av Jessica - 27 maj 2008 21:14

idag så tvättade jag, och så satt jag ute med linus, mamma, lina och danne.. vi fikade lite där ute och surrade skit ett tag.

och så kom veronica med hennes blivande bäs förbi en liten sväng :D

har inte gjort så mkt mera, min morbror har varit här och lackat köksluckorna också!

och jag ska ta och måla fläktskåpet nu, så kan han måla alla snickerier och skåpluckorna sista gången imorgon!!

sen jädrar så ska lägenheten tokstädas så vi kan lägga ut den på blocket typ så vi kan sälja den! 


nu ska jag ta och måla, får missa dhw bara därför också, men de är det nog värt!!

Av Jessica - 27 maj 2008 10:17

Är så trött så ögonen går i kors nästan..

Vet inte riktigt vad linus hade för sig en stund inatt, han låg och lät jätte mycket så jag kunde inte sova och så hade jag en snarkande fredrik bredvid mig som hjälpte till så jag inte kunde somna.

Fredrik var snäll och tog matningen där runt halv 3 så jag fick sova lite, och sedan kl 7 så vaknade lilleman igen och ville ha lite frukost, som tur var så hade ju fredrik vaknat och duschat redan då eftersom han skulle jobba så han gjorde ersättningen så jag kunde ligga kvar (;

Sen så lyfte han över linus till mig så jag fick ligga kvar i sängen och mata lillpluppen.

Sen var det bara att kliva upp och byta den äkkligaste blöjan någonsin tror jag det var! fyfan säger jag bara, den luktade inte gott alls..

Linus hade iaf inte lust att somna om efteråt så nu har vi varit vaken sen 7 iaf.. okej, jag har hunnit göra lite, men iaf, blir så långa dagar..

nee, mata linus runt 11 sen tvättstugan kl 12, men sen jädrar så blir det att sitta ute i solen en sväng iaf! jag hoppas iaf att det inte tokblåser lika kallt då som de gjorde för en liten liten stund sedan..

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards