Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 12 maj 2008

Av Jessica - 12 maj 2008 12:18

idag blev linus en hel månad!

värsta stora killen nu (=


just nu ligger linus och sover, vilket jag är otroligt glad för han har skrikit och gråtit hela morgonen..

pratade även med stora syster under tiden, eller försökte prata, det gick typ inte alls bra för hon hörde knappt vad jag sa och tvärtom..

men men, bara att bita ihop och försöka intala sig själv att det är snart över och det kommer gå fort nu..


jag tror jag ska försöka ta mig ut idag fast det inte är så otroligt fint väder, tänkte väl gå till mamma en sväng..


igår var vi till örjan och fredrik hjälpte honom med att bära lite grejjer, sen så skulle naturligtvis farfar bära och snusa lite på lille linus..

sen när vi hade varit där och var på väg hem så kom vi på att vi skulle gå upp till jack och eva och hälsa på.. så vi ringde och kollade om de var hemma och de var de, så vi vandrade dit och så fick linus present!

ett present kort på barnens hus!! vilket är hur bra som helst för vi har hittat lite grejjer vi tänkte ta och köpa till honom, som baby gym och lite sånt :D


nee, nu måste jag grejja här innan herrn vaknar och gråter igen..

det kanske bara är 2 månader kvar tills det blir bättre!

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards