Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 1 september 2008

Av Jessica - 1 september 2008 10:41

men shit vad jag är duktig på att blogga då ^^

tar nästan en vecka mellan varje blogg, men sånt som hädner :P


jaha, vad ska jag skriva om då?

händer väl inte så mycket här hemma, linus grejjar på och har sig mest hela tiden och sover gör han just nu.

Linus vaknade kl 5 imorse och ville ha lite ersättnig, så i med den och så hoppades jag på att han skulle somna om som han alltid brukar göra och fortsätta sova till runt 8-9 någongång, men eller hur att han gjorde! han skulle vara vaken och han har varit vaken till för ca en halvtimme sedan då han somnade efter mycket om och men.


idag går förresten inbjudningskorten till dopet  iväg till dem som är bjudna så förhoppningsvis blir några glada över att de dimper ner i brevlådan deras :D


i helgen har vi inte gjort så mkt mer än umgåtts lite med jens och myrström och danne lite då.

men jens kom hem i lördags eftermiddag så då hämtade fredrik upp honom vid tåget och sen har han varit här mer eller mindre, han tyckte att linus har blivit jätte stor :P

vilket han har också!

ska knäppa ett kort imorgon efter att vi har varit på bvc och vägt och mätt honom så kan jag lägga upp det då :D

även att jag upptäckte nu att han har snart växt ut liggdelen i vagnen också, så jag måste snart ta bort babyliften, är lite dumt att ha den när han växer ur den (=


ska även lägga in lite bilder på lghten också, lite före och efterbilder så fort jag hittar igen alla bilder och har lyckats knäppt nya :P

men jag upptäckte att det kanske är dax nu!

justja, linus rum blir tapetserad idag också!!

kl 14 kommer Maria och gör det åt oss för jag pallar inte med att göra det igen och hon har faktiskt lovat att göra det innan vi flyttade in hit så jag blir galen om hon inte gör det idag.

 hon skulle komam igår men det gjorde hon inte... vilket inte var helt oväntat egentligen, men iaf...


idag ska jag och linus möta upp sofia när hon slutar skolan och umgås lite med henne och så där, tror även att hennes fastemånad börjar idag..

borde vara idag ramadan börjar eller så är det nästa måndag.. är det idag så blir de inge fika för oss men jag håller tummarna på att de är nästa måndag  som det är (vilket jag inte tror)


 justja!!! vet ni vad?!?!?

jag fick min mens här i helgen också, första mensen efter graviditeten och vet ni vad?!?!!?!?

jag har inge ont, mår inte illa eller nåt sånt alls!!!!

jag vet inte om jag ska skratta eller gråta!!

jag som är mer eller mindre sängliggandes de första dagarna annars och kunna kräkas lite och sånt bara för den skiten! det är nästan så jag är lite rädd att nästa gång den kommer att jag kommer få 10 ggr värre då bara för att den inte känns alls den här gången!!!

 nu vet ni det :P

världens bästa info lixom (;



ne, påklädning och sen diska kanske

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards