Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 18 september 2008

Av Jessica - 18 september 2008 11:56

nu har vi även varit och hämtat paserkortet till församlingshemmet, så på lördag efter kl 18 kan vi åka dit och duka.


fredrik har precis åkt och jobbat, tycker det är drygt när han jobbar kväll. På nåt vis så känns det som att dagarna blir otroligt långa och hur roligt är det att äta middag själv? :P


nu ska jag börja göra mig i ordning för jag ska åka ner på stan och träffa älskade johanna!!

lite mer än ett år sedan hon var hemma i sverige nu!

min börjesson lixom :D

bäst jag skynda mig så jag hinner med bussen!!!

 måste höra hur länge hon är hemma, om jag har tur så är hon hemma tills måndag eller nåt sånt!! så jag hinner umgås mera med henne!!


sen ska jag iaf åka och handla lite med danne, jag har glömt bort lite mera saker och så måste jag handla hem lite mat hit hem och fredrik ska iväg med det gamla gänget på jobbet imorgon när han slutar så då har han inte tid att skjutsa mig heller så lika bra att passa på när danne är snäll och kör!


justja, har jag tur så har jag lycktas sälja den gamla soffan också! utan att behöva göra så mkt själv ;P

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards