Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 5 september 2008

Av Jessica - 5 september 2008 14:25

jag blir tokig.

seriöst, det är skit jobbigt att mata linus..

jag vet inte vad jag ska göra eller vart jag ska vända mig. 

det kan seriöst inte vara meningen att det ska ta mer än 2 timmar att ge honom 180 ml ersättning.

och de vi har pratat med säger att han äter när han vill!

ja men vafan? jag ska inte ge han ersättning mer än var 4e timme, vad ska jag göra när han är hungrig efter 1 timme då?

ska jag låta han skrika så han somnar av utmattning och så att det är nästan så jag inte orkar höra då? så jag funderar på om jag ska läman han i lghten och bara gå ut eftersom han ska skrika 3 timmar till?..

det kan inte vara meningen att det ska vara så?

nu får han både burkmat och ersättning, men han äter typ en matsked med burkmat och om jag har riktig tur så äter han 60 ml ersättning också.


jag vet inte vart jag ska vända mig längre heller.. bvc sa att han äter när han är hungrig, och att jag bara ska försöka fortsätta få honom intresserad.

men vad fan, ska jag tvinga han hela tiden? han gråter, får kvälningar hela tiden. 


och så säger de att jag får väl rapa honom, men han rapar värre än en riktigt man, och ibland kräks han asmycket och efter de kan han äta mera, men konstigt, allt han har haft i magen har väl kommit upp då.

så vad ska jag göra egentligen nu?!?!..



han går upp i viktig,

han väger 7320 och är 65 cm lång nu.

men hela min dag går ut på att försöka tvinga honom att äta.

och det är så tråkigt att det har blivit så här, jag kan ju inte gå någonstans för jag måste få honom att äta. eller visst kan jag gå, men vem av mina vänner orkar höra när lilleman tokskriker som en stucken gris hela tiden bara för att han inte kan få äta när han vill...


vad ska jag göra? något förslag?

ibland har jag försök att bara ge han ersättningen också, men det är för det mesta då han bara äter 60 ml... och annars så fungerar magen som det ska på honom...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards