Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 20 september 2008

Av Jessica - 20 september 2008 23:03

idag har det varit fullrulle överallt!

och igår också!!

igår började dagen med att min morbror ringde och ville komma och hämta en säng, barbord, tvbänk, garderobsdörrar och nåt annat skit som han fick med sig :D

visst, kom och hämta bara så jag får iväg det från linus rum och förrådet!! 

så han kom och hämtade, sen så vad gjorde jag? 

la mig med linus och sov igen eftersom lilleman fick för sig att vakna kl 4 och vara vaken sen då.

så jag sov någon timme och sen så klädde jag på mig riktigt och ordnade mig och tog 15 bussen ner till stan för att möta sofia.

hon, linn och madde skulle vara barnvakt medans jag klippte mig.

Efter jag klippt mig så gick jag och mötte upp dem och så gick linn och madde och jag och sofia gick och kollade på lite kläder och kom på att vi skuklle bleka mitt hår.

köpte blekmedel och drog till mamma sedan, blekte håret och lagade mat.

sen när jag sköljde ut det så blev det helt åt helvete!! fyfan, orange, tokblond, blond och typ ja jag vet inte vad det blev för färger.

sen iaf så gick jag hem nångång där runt 21.

väl hemma, så gjorde jag välling åt linus och sen så gick vi och åt den i sängen och somnade.


imorse när jag vaknade upptäckte jag att fredrik hade kommit hem (han var i förra chefens stuga på party). Vet inte alls när han kom, men han var snäll och tok linus en stund så jag slapp kliva upp. Dock så gick det ju inte alls att ligga kvar och sova när klumpen skulle ligga och gurgla och jollra på som satan. han har ju kommit på att man kan skrikprata numera för det är nog mkt roligare.

så när jag väl klev upp och så då sa fredrik, oj, vilken konstig färg du har på håret.

så fredrik fick åka ner till kl 10 till stan och shoppa hårfärg åt mig :P

så nu har jag en mörk färg igen, men det blev bra iaf!

 så jag färgade håret och sen gjorde vi oss i ordning, vi åkte till morsan och hämtade mina jeans.

Sen ner på stan och ordna och shoppa lite.

sen  birsta och shoppa lite till.

sen till mamma och gav linus mat och grejjade lite till för imorgon.

sen iväg till församlingshemmet och duka och göra klart det mesta tills imorgon.

sen så har vi käkat och nu tänkte vi hoppa i säng. kanske kolla lite på tvn i sängen innan man slocknar totatlt.

men jag tror inte jag kommer orka se nåt, men vi får se.

linus sover för natten nu iaf (förhoppningsvis)

eller, egentligen ska han käka, för han åt kl 18 sist och han kommer bli hungrig om inte allt för länge om vi inte väcker honom nu.. får se hur vi gör, fredrik byter blöja på han nu iaf och tar på honom pykamasen nu! vaknar han inte nu så tror jag han får sova tills han vaknar och ska ha mat..


ne, nu sova för jag har skitmkt att göra imorgon innan dopet!

typ hämta tårtorna, ordna dopklänningen och lite sånt!!

justja, om någon vänlig själ som ska komma på dopet som läser det här, kan ni ta med kamera och knäppa jätte mkt kort?

min kamera är propp nämligen!!! 

tack på förhand!!


jag hoppas jag inte har glömt att bjuda någon...

sorry isf om någon känner att de skulle ha fått kommit

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards