Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 16 september 2008

Av Jessica - 16 september 2008 12:21

oj vad dagarna rullar på!

helt sjukt fort har det gått iaf..

tyckte det var bara för 2-3 dagar sen jag skrev nåt här :D men så var det visst inte ^^


linus ligger ute på balkongen och sover nu, babyvakten är på och ligger bredvid honom så jag hör när han vaknar iaf..


linus rum är nu färdig tapetserad!!! och vet ni vad? den här gången blev det jätte bra!!!

så nu måste vi bara ordna lite lister och sätta upp dem så är det klart där inne!

vi kommer väl använda rummet till allt möjligt så länge eftersom lilleman sover i vårat sovrum än så länge, inatt sov han nästan hela tiden i sin egen säng, men jag blev lite trött på att kliva upp och ploppa in nappen ett par gången så jag lyfte över honom till mig och fredrik ist, så i med nappen en gång sen sov han till halv 6. då fick han ersättningen, sen somnade han om och sov till 8 och då klev vi upp.


jag har haft jätte mycket att göra de här dagarna så jag blir helt snurrig i huvudet.

även att jag tror att jag har glömt något viktigt inför söndagen. men det borde jag inte ha gjort...


tårtorna är beställda och fikat är mer eller mindre klart typ... allt ska bara hämtas på söndagförmiddag.

prästen ska komma hem till oss imorgon och surra lite och allt sånt.

inbjudningskorten är klara och jag vet vilka som ska komma.

dopklänningen är färdig och hänger i garderoben!

eller nu vet jag!! jag måste sätta dit sidenbandet! :D

och kirra en dopros till linus!

det är de som är kvar!!!


idag blir vi nog bara hemma, tror vi ska pyssla på här med tvätten och allt sånt.

även att jag ska flytta in datorn till linus rum idag, och så ska jag väl försöka dammsuga lite..

dock är dammsugan nästan paj så vi får hålla tummarna på att det går att dammsuga.



Men jag får inte glömma!!!

grattis åter igen kalle och veronica för eran lilla bäs!!



nu vaknar linus och vill ha lunch!! bäst jag springer

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards