Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 28 september 2008

Av Jessica - 28 september 2008 21:49

tänkte jag måste lägga upp lite bilder som jag hittade på kameran nu, och så lite från nu ikväll när linus fick testa sin tigerdräkt som han fick i dop present :D


första och andra bilden är på linus nu ikväll,

sen när han har badat.


sedan är det linus och hans kusin johan som är 2 månader äldre än linus

och sist är det johan och hans syster samira :D


Av Jessica - 28 september 2008 15:30

jag måste vara totalt sämst.

herrgud vilken total miss jag har gjort.

jag har lycktats med något så bra som att bara få typ en vecka föräldrapenning den här månaden.

yes säger jag bara.

måste försöka ringa till försäkringskassan och prata med dem imorgon och fråga hur faskiken jag ska göra?

blir så tajt med pengar med typ 5 dagar bara ^^ 



snart åker fredrik ner till stockholm på kurs också..

kl 17:40 kommer taxin och hämtar honom och sedan så kommer han hem på tisdag kväll någongång, runt 21 tror jag det är.


imorgon ska jag iaf till mamma och äta med henne och sofia! jag ska få äta spagetti och köttfärssås!!

ne, nu ska jag hjälpa fredrik att packa, han är ju så seg!

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards