Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 4 november 2010

Av Jessica - 4 november 2010 08:00

Linus har sovit hela natten! Han somnade straxt innan 22 och vaknade dessutom 7:40!! Det är så underbart! ;-)Älskade Agnes somnade runt 23, äta kl 06 och sover ännu!! Hon gör nästan alltid så, man blir förvånad om hon sover sämre. Men kan ni förstå vilken underbar natt vi har haft?Linus och jag ligger och tittar på barnkanalen nu i sängen och väntar in Agnes. När hon har vaknat tänker vi stiga upp och ta och väcka Robin som ligger och sover på soffan!Idag vet jag inte vad som händer. Tanken var att dra iväg till någon rolig lekpark men jag tror vi får nöja oss med att gå ut till den utanför bara. Har vi tur kanske vi får något besök av mamma eller så. Får se vad som händer.Annars då? Väntar på snön och är less på det här regnet och det varma vädret. Tycker det är dags för riktigt vinter. Återstår att se när den kommer, om den ens kommer komma.På kvällskvisten ska vi iväg till Nillan. Hon ska få låna våran ena dator och det mobilabredbandet i väntan på sitt. Justnu ligger det endå bara undan stoppad så vi kommer inte sakna den enda. :-)Nej nu ska jag se om Linus vill kramas lite!!

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards