Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 15 november 2010

Av Jessica - 15 november 2010 11:53

Denna helg har det hänt saker.. Vi har firat våra pappor som har haft farsdag och i samma veva som vi firade min så hälsade vi på min farmor och farfar. Det var riktigt längesedan som vi var där. Vi blev bjudna på smörgåstårta och prinssesstårta där. Alltid lika gott som vanligt. Min fafar låg en sväng på golvet och lekte med barnen så det var roligt att se. Sen har Linus haft feber och blivit jätte snorig så det har inte varit så mycket sömn på nätterna. Agnes har nu också blivit riktigt snorig, riktigt grönt segt som stör henne hela tiden.I lördagskväll så kryp lillfisan lite!! Fredrik,jag och Danne såg det så det var det. Äntligen händer det något. Hon har också börjat dragit sig upp efter möbler! Sakta men säkert börjar hon kliva upp mer och mer. Nu ålar hon fort som bara den överallt. Man får söka reda på henne i olka rum när det blir tyst.Annars har vi inte gjort så där hemskt mycket eftersom barnen har varit så förkylda.fredrik fick iaf en tshirt av barnen på farsdagen så han blev glad..bäst jag räddar barnen från snoret nu..

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards