Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 12 november 2010

Av Jessica - 12 november 2010 08:07

Igår hade jag en son som inget dög åt. Allt var fel och jag tror inte att han själv visste vad han ville. Sen hade jag en dotter som man bara var tvungen att gå och bära på. Vet inte om hon har någon form av seperationsångest eller om det är någon tand på g igen. Hittar dock ingenstans där det är svullet i hennes käke. Jag hoppas att det är bättre idag. Linus blev på bättre humör efter lunch och lite vila som tur var. Då kunde vi klä på oss och gå ut och leka i snön. Man ser att lilleman älskar att leka i snön, finns ingen rädlsa i honom. Han slänger sig ut i snön och ligger och snurrar och har sig. Eller så klättrar han längst upp i en snö hög som traktorn har gjort och slänger sig på mage och ropar wiiiee när han dundrar ner!tokiga barn!!Var ute tills Fredrik slutade jobbet, åkte på banken och gjorde ärende. Sen hem lagade mat,åt och efter det blev det att klä på barnen och ut och leka igen. Kom in till när Robinsson började. Då blev det gröt till dem och sedan fick Fredrik bada dem! Han tvättar inte deras hår själv för det blir sådant bråk så det fick jag gå in och göra.Linus somnade snällt runt 22 och Agnes höll igång 30 min till. Linus vaknade först halv 3 och sedan kl 8! Skönt ändå att han sov så snällt. Agnes åt halv 4 och sover ännu! Nu ska jag och Linus bygga en kikare med toarullar. Bäst jag slutar

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards