Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 16 november 2010

Av Jessica - 16 november 2010 09:57

Kan börja med att berätta att jag har en liten dotter här hemma som tror hon kan ställa sig upp hur som helst nu. Det började med igår när hon försökte ställa sig vid tvrums bordet. Det gick bra och jag hann vara med att passa henne. Sedan efter ett par timmar gör hon om det men då hinner jag inte vara med och då ramlar hon in i bordet och slår munnen. Hon skriker tills hon slutar andas som vanligt. Jag blåser henne i ansiktet men det hjälper inte, Agnes blörjar bli blå och jag tok blåser på henne, ta tar hon ett andetag och drar in lite mera luft. Sen blir hon lite blåare så då skakar jag henne och blåser i lätt panik i ansiktet på henne. Då äntligen börjar hon gallskrika och blir helt galen. Då visste jag att hon fortsätter andas.Det är tur att man har haft ett sådant barn innan som slutar andas när han blir arg. Och det är tur vi var på barnkliniken en gång när Agnes slutade att andas när hon blev arg så det är dokumenterat. Men blåsa i ansiktet var tipset vi fick igen. :-)imorse stod Agnes upp vid soffan och ramlar rakt bakåt. Bara hålla tummarna att dottern blir lika tålig som sonen! Annars då! Barnen är dunderförkylda, de är mest super snoriga. Så vi använder näsfrida flera gånger per dag. Synd bara att det blir bra för en sådan liten stund.. Skulle vara skönt om det här tjocka gröna snoret kunde sluta komma. Agnes har så svårt att andas när hon sover pga snoret rinner i halsen på henne.Agnes sov hela natten inatt! Somnade runt 22.30 och vaknar 07:30 för att äta lite. Äter och hon somnar om och vaknar runt 8:30 sedan!Var bara Linus som var tvungen att vakna några gånger...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards