Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 10 november 2010

Av Jessica - 10 november 2010 15:44

Våran dag började redan 03:22. Min älskade dotter började gråta då och trots att hon åt så fortsatte hon gråta och gnälla. Hon somnade aldrig om förrens runt 07. Och vad händer precis när jag lägger mig ner ? Jo, naturligtvis så skulle Linus vakna då och bestämma sig för att det var morgon! Tog täcke och Linus med mig till soffan och då ser Linus all snö som vräkte ner och har vräkt ner sen igår kväll. Han utbrister: ååååh, mycket snö! Linus åka skridskor!Ehum, hur förklarar man att det inte går utan isen?Jag fick aldrig somna om. Kl 10 slog Agnes upp sina två blå och då klädde vi på oss och gick ut. Linus älskar snön och det märks. Ut och plumsa och kasta på engång utan att ens tänka någon tanke mer att det är skoj.han fick åka snowracing också. Gick till backen som vi brukar åka men där håller de på att gräva upp hela gatan för de drar fiber.Gick in när det var dags för lunch, käkade och sedan somnade båda barnen. La mig och sov i 20 min jag också. Var kanske dumt för när jag vaknade så insåg jag att jag var ännu tröttare och segare än innan.Blir en tidig kväll för mig ikväll, bara att inse att ibland är det tungt.Om två timmar ungefär kommer Fredrik hem till tågstationen om inget annat inträffar. Han sitter på tåget nu, blir skönt att jag kanske kan få somna innan båda barnen har lagt igen sina fyra blå ;-)undra om Agnes ska sova middag nu och då kanske man kan slå igång en film åt Linus och somna en liten stund själv

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards