Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 15 april 2010

Av Jessica - 15 april 2010 22:13

Vet att det har gått flera dagar igen sen jag bloggade. Men jag har inte haft tillgång till min dator och när jag väl har haft det så har jag inte orkat sitta här eller ens har haft lust.

Linus har åkt på feber och världens hemskaste hosta. Han hostar så han mer eller mindre kräks på nätterna, lite smått jobbigt att försöka sova när man ligger på spänd och väntar på att springa in till honom. Han har fått medicin så vi hoppas lite på att det ska hjälpa honom så han får sova lite mera. Annars har väl vi inte gjort så där jätte mycket?..

Har varit hem till mamma några dagar, har tagit prommis dit för att förhoppningsvis att Linus skulle sova bättre i vagnen men så var det då inte, han har sovit sämre då men det har gått bra ändå.


Har käkat middag med Per i vanlig  ordning. :P

Det är roligare att laga mat åt flera så jag tycker det är skoj att han är med och äter med oss! Dessutom så tycker vi alla om honom så otroligt mycket. Tycker om Theres och Wilgot så himla mycket också så jag tycker att det är så hemskt tråkigt att de inte bor här...

Annars hade  vi kunnat umgås hur mycket som helst..


Förhoppningsvis så tar vi en semestertripp upp till Luleå i sommar! (=


Nu är det nån som ska ha mat, bäst jag slutar!

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards