Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 22 april 2010

Av Jessica - 22 april 2010 21:32

Idag har vi bara varit hemma och tagit det lugnt, gick på en prommis till ICA bara och det är väl det enda vettiga vi har gjort.

Nu på kvällskvisten gjorde vi också trolldeg men Linus tyckte väl inte direkt att det var någon höjdare alls. Han pillade lite på det sedan var han nöjd. Tror han uppskattar sin vanliga lera mera. (;


Imorgon är det fredag och jag tror inte vi har något alls inbokat. Fredrik har då varit ledig en vecka redan och det har gått hemskt fort och jag inser att det bara är en vecka kvar sedan ska han tillbaka till jobbet i 1½ månad för att sedan ha sin semester och pappaledig för Linus igen. Så det känns rätt skönt för jag tror den där månaden han jobbar kommer gå fort.


Har inte så mycket att skriva om eftersom vi inte gör något spännande alls och jag har så svårt att bara ordbajsa.


Villken skillnad det är förresten just nu på nätterna när man jämför hur vi hade det med Linus. Agnes  vaknar oftast 2 gånger på natten bara för att äta och sedan sover hon! Jag håller alla tummar och tår på att det fortsätter så, men man går bara och väntar på ett bakslag så man är tillbaka som det var  med Linus. Konstigt att man går och tänker så men det kanske är för jag har det lite som så eftersom första barnet var vaken jämt kändes det som. (=


Vi ska se hur det blir med bil framöver också, det är rätt mycket vi måste tänka på. Känns skit att det inte är någon idé alls att laga forden. 19 maj blir det körförbud och då får vi se om vi har en ny bil eller om vi blir utan. Skulle vara bra att vara utan samtidigt som det är bra med en bil också. Får se helt enkelt hur det blir framöver. Vem vet om ens forden rullar på vägen ända fram till 19 maj.


Måste få hjälp av Fredrik att ordna med bilder så jag kan lägga upp lite mera bilder och försöka få lite egen tid att sitta framför datorn så jag kan skriva förlossningsberättelsen också.


Nu ska Linus ner i säng och Agnes vill ha mat. Bäst jag sätter igång, får se om Fredrik får lägga Linus nu eller om det bara är mamma som får det. Linus har vissa saker för sig numera som bara mamma eller bara pappa får göra.

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards