Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 6 april 2010

Av Jessica - 6 april 2010 16:42

Det är sjukt vad dagarna går fort just nu. Hinner inte riktigt med mig och snart ska Fredrik börja jobba igen så man är där i den vanliga vardagen återigen. Tur han mjukstartar med att jobba på lördag och sedan vara ledig på söndag igen! (;


Igår var vi upp till Maria, Johan och Ebba. De firade mig och Linus då och så var mormor Anita med också!

Vi fick jätte fina presenter och justja, Agnes fick en present av mormor Anita också!

Tack så mycket för dem!


Agnes sover rätt okej  på nätterna men man blir ändå trött och slut för hon har en sväng där mellan 22 och 02 där hon hela tiden ska ha bröstet eller så tok gråter hon. Så man är lite matt i huvudet och kroppen när man äntligen får sova där runt 02 varje natt. Sen känns det som man har precis somnat när Linus vaknar för sin välling och allt det som ska göras med honom. Men så är det att ha små barn och dessutom 2 styckna. Det märks rätt bra att det är annorlunda! (=


Per var till oss igår, kan ni räkna ut vem som blev gladast? Linus hade knappt tid för något annat än Per en sväng! Sötaste Linus!!


Idag har vi varit ner på försäkringskassan en liten sväng och så in på Telia för att träffa lite folk och visa upp Agnes. Linus härjade och hade sig. Även att han startade sånt där larm på toan som alltid finns, han tryckte på en röd knapp när jag tvättade händerna efter ett blöjbyte så det tjöt som fan och hade sig! Tog tid tills jag hade hunnit fatta vad han hade gjort och hittade återställningsknappen!!

Höll på att skämas ihjäl när jag öppnade dörren och gick därifrån..


Nu ska jag gå och skala potatis till middagen, det blir visst potatis och fiskbullar här hemma idag! Inte mitt val till middag direkt men vad gör man inte för familjen? (=

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards