Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 18 april 2010

Av Jessica - 18 april 2010 22:48

Oj, det var bara 3 dagar sedan jag skrev. Var inte så där otroligt längesedan nu ändå. (=

Idag är det den 18e och det betyder att Agnes redan är en månad! Det går för fort den här tiden!!


Nu har hon ätit klart medicinkuren och det ser bra ut så jag hoppas att den där hudinfektionen inte kommer tillbaka och att allt kommer få vara bra nu.

Vi ska till bvc imorgon så då får vi väl se om allt är som det ska vara, brukar ju inte vara som det ska vara. :P

Vore lite skoj att bara få ett positivt besked av något och bara få åka hem eller göra vad man vill när man är klar på bvc. Så den här gången håller vi alla tummar och tår att allt är som det ska med vikt och längd! Vill att det ska vara bra nu faktiskt.


Vad har hänt i helgen då?

Inte så där otroligt mycket, vi har mest tagit det lugnt och bara slappat.

Fredags var det birsta som gällde för hela slanten! Fredrik tyckte väl att det var så där men sånt får man ta emellan åt. (;

Lördag, det var det igår.. Vad gjorde vi då egentligen?

Hmm... Justja, på morgonen startade jag en maskin tvätt. Sen klädde vi på oss och gick ut och lekte i lekparken med Linus. Agnes var snäll och sov i vagnen utan att bli helt hysterisk när vi la ner henne där.

Sen gick vi en liten liten liten prommis för Linus ville visst ut och gå. Gick runt ett par hus så var han nöjd.

Sen in och vila, efter vilan så kom Örjan och Maggi hit och hämtade upp Fredrik och Linus. De åkte ner på stan för att köpa ett par skor åt Linus.

Jag och Agnes stannade hemma och hade det skönt. :P

Fredrik och Linus kom tillbaka och Linus verkade supernöjd med sina nya skor för han skulle testa dem på engång och visa mig dem.

Fredrik hade plockat upp Per på vägen hem också så an var med för vi skulle äta middag tillsammans.


Vi åkte på ICA och handlade till maten, när vi kom hem så gick jag och la mig för jag fick super ont i magen. Förstår inte riktigt vad det var för det kändes som jag hade fått i mig en massa mjölk men det vet jag att jag inte hade. Låg i sängen hela kvällen så pojkarna fick äta själva.


Imorse när vi hade vaknat och klätt på oss och sånt där så tog vi en prommis i stormen och mötte upp Per. Gick hem, åkte och handlade lite saker. Hem och kollade på tvn en sväng medans Per och Fredrik satt vid sina datorer.

Sen fikade vi lite gotta och efter någon timme så lagade jag maten.

Efter maten kom Maria och Ebba förbi en sväng. Ebba skulle låna lite saker och så hade de massa kläder med sig till Fatima.

Vet en liten tjej som kommer bli super glad när hon får se hela sin påse!

Syrran uppskattar det så otrolit mycket också, hon blir så glad också för alla fina kläder Fatima får efter Ebba.


Sen när de hade gått hem så spelade vi lite Wii.

Har spelat sen dess och Fredrik körde hem Per för ett tag sedan.

Så nu är det dags att krypa ner i sängen så man får sova ett par timmar eller någon timme iaf innan det är dags för Agnes att äta igen.

Håller tummarna att Linus får sova mycket inatt för hostan verkar ha lugnat ner sig rätt bra nu.


Så nu måste jag göra mig i ordning för sängen.

God natt.

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards