Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Jessica - 6 maj 2010 12:43

Blev rätt bra att åka ut till Birsta igår, shoppade endel fast det mesta var nersatta priser! Både på IKEA och lite på andra affärer! Kanon sa mitt konto. (;

Linus var chockerande lugn igår, tror att det kan ha varit för att min kära stora syster fick ta det mesta med honom. Fungerar lite bättre om andra gör det än att jag ska göra det för det är mig han bråkar mest med. Fast han tjurade på som bara den en sväng med Bodil också, så det är tur att det går över på 2 sekunder. (=

Var även så duktigi att jag lämnade min mobil vid ett par skor inne på skopunkten också. Upptäckte det efter att vi hade vandrat till IKEA. Då skulle jag nämligen dra iväg ett sms till Fredrik och höra om vi skulle köpa nya kastruller eller inte. Bodil och mamma fick äran att låna ut sina mobiler för att ringa lite, Bodil fick ringa till min mobil som en dåre och jag fick ringa till Fredrik och säga att jag hade tappat mobilen.

Kom inte ens ihåg när jag använde den sist utan det var mamma som kom på vart jag hade haft den. Fredrik fick ge mig nr till skopunkten och Bodil fick ringa. Och ja, visst var den där. Personalen hade inte vågat svarat min mobil så de lät de ringa så där 700 gånger. Fel att svara och säga att hon som äger mobilen har glömt/tappat den där?.. Speciellt när det står namnet på den som ringer och den ringer hur mmånga gånger som helst i följd..


Fredrik var snäll och kom ut och hämtade oss där ute när han hade slutat, sen drog vi till Sofias skola som hade öppet hus. Så vi kikade lite på vad Mode design hade gjort och vilka fina klänningar och saker de har haft för sig. Man blir lite avis på allt de fina!

Linus berättade även för oss att han kan säga Elin!!!

Sofias kompis heter Elin och Linus tycker om henne rätt mycket tror jag. Hon gjorde sig nog lite mera poppis igår också när han fick en bulle av henne. (;

Sen så sprang de runt och lekte och jag är inte helt säker på vem som tyckte det var mest skoj att springa runt och riva i lite skåp och sånt där. Hon som "inte tycker om barn" eller han som är barnet. ;D


Får se vad man hittar på att göra idag, tänkte ta en prommis till mamma eftersom det var blå himmel och sol. Nu däremot ser det ut att börja regna vilken sekund som helst. Får se vad man gör. Blir kanske en prommis dit ändå om jag får sällskap av någon syster eller till och med mamma. (=

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards