Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Jessica - 9 maj 2010 13:16

Förstår inte varför dessa helger ska gå så fruktansvärt fort?!?

Skulle behöva ha Fredrik hemma ett par dagar till så man hinner med allt man ska göra. Vill inte behöva göra allt på han semester :P

Men jaja, bara 5 dagar kvar tills det är helg igen och då får vi fortsätta helt enkelt. (=


Insåg inatt att jag älskar att INTE vara gravid. Att bara få ligga i sängen som man vill, vill man ligga på mage så kan man göra det. (;

Att man dessutom kan böja sig ner och ta upp något från golvet utan att ramla framåt eller typ inte ens komma ner är hur underbart som helst. Sen att man ser sina fötter är ju ofattbart!!

Jag älskar det helt enkelt!!!

Ingen halsbränna, må dåligt, kramper i vaderna eller känna sig allt för stor och tung är såååå skönt. Saknar inte heller sparkarna i magen och i revbenen som gjorde så ont. 


Var ut till birsta igår igen med Fredrik. Vi små shoppade lite som vi behöver ha här hemma och så hittade jag lite kläder till både Linus och Agnes. Linus har växt en massa har vi upptäckt! Äntligen kan han inte ha kläderna som han har haft sen han var 1 år. Känns skönt! (;

Nu kanske han växer ikapp alla och inte blir så där super liten. :P


Nu ska jag ringa Sofia. Jag är i världens största behov att få ordning på mitt hår. Råkade missfärga delux idag när jag färgade håret. Ser riktigt jävla hemskt ut. Blir att slänga i någon konstig färg nu och ringa frissan och boka tid för klippning och färgning. Åker allt hår av så får de tväl vara så då. Idag är sista gången jag färgar hemma iaf. Den saken är klar.     

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards