Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 10 maj 2010

Av Jessica - 10 maj 2010 10:22

Jag blev blond igen igår!

Trodde aldrig att det skulle gå att få ordning på hårfärgen. Men Sofia lyckades få ordning på det efter lite trixande! Känns super skönt att vara blond igen, jag trivs bäst med den hårfärgen.


Idag kommer Lena och hälsa på oss! Ska bli så skoj!! Har inte träffat henne på evigheter och  det känns så skönt att vi ändå kan umgås och sånt där även om hon och pappa inte är tillsammans.  Men varför skulle vi inte kunna det?

Lena har ju varit i vårat liv så länge jag kan minnas. (=


Annars vet jag inte vad vi ska hitta på att göra idag, det är grått väder ute men det regnar inte som tur är. Så vi ska gå ut på eftermiddagen iaf, ska se om Linus känenr för att sitta i vagnen en sväng så jag kan ta en prommis eller om han bara ska leka. Är det bara lek så blir det bara lekparken, tar isf en prommis en annan dag.


Nu ska jag klä på mig, det börjar bli dags att se lite mera normal ut. Behöver inte ha slusktröjan på mig hela dagen.

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards