Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 19 januari 2011

Dagen i dag

Av Jessica - 19 januari 2011 14:35

Jaha, det är onsdag idag. Dagarna bara rusar förbi, snart fyller vi alla år dessutom. Snart dags att börja inhandla alla presenter. :P


Igår var vi ute i det härliga vädret, precis när vi kommer ut börjar det regna. Men det gjorde väl inte så där hemskt mycket utan vi var ute och klättrade i snöhögar, åkte snowracing på en gata här bredvid. Det gick undan som bara den och jag trodde att vi skulle köra åt skogen men Linus tjöt av skratt så det var härligt att höra.


Agnes har kommit på att det går att springa med lära gå vagnen också, hon orkar dessutom göra det när Linus klämmer ner sig i den så hon får skjutsa honom också. Mysigt att se när de leker tillsammans snällt och bra.

Det är väldigt sällan som det är bråk mellan dem men visst händer det. Agnes är inte så där super snäll med honom heller alltid men eftersom hon visst är "liten" så får hon göra så enligt honom.

Fast jag har sagt till Linus att han ska skälla på henne när hon gör fel för man får inte vara elak med andra även om man är liten.


Nu väntar jag på att barnen ska vakna, sen tror jag att jag och Linus ska åka lite skridskor eller om han ska åka skidor. Han får bestämma vad vi ska göra ute idag.


Linus tycker väldigt mycket om att spela Bolibompa memory som han fick i julklapp, dock kan man nästan aldrig göra det när Agnes är vaken för hon bara förstör och är en "godzilla" som Linus säger.

Men han spöar en lätt när man spelar det där, det handlar lite om tur också men han har ett bra minne. :D


Nu ska jag väl inte sitta här längre, dags att börja ta fram kläder för att ha på sig utomhus. 

 
 
Jossan

Jossan

20 januari 2011 17:20

Ja, jag och Lily har ju varit jungfrur och pontus och henke vågar, hade ju planerat det som min nästa tatuering, att ha bilderna av våg och jungfru!
En jäkla tur jag inte gjort den än, haha =P

http://jossanwilhelm.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards