Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 23 januari 2011

Ett fika besök hos Johanna

Av Jessica - 23 januari 2011 17:49

Vilken natt! Man skulle kunna ha trott att man skulle sova som en stock men det kan jag tala om att det gjorde jag inte. Vaknade så många gånger av att det var alldeles för tyst här hemma och att det var något som var fel för barnen var så tysta. Var lite konstigt att det blev så. (=

Man är nog för van för att det är livat dygnet igenom här hemma!

Väckte Fredrik imorse också för att fråga hur länge han hade tänkt sova, jag kunde ju inte sova så jag var tvungen att fråga honom. Klockan var straxt innan 9:30 så han fick sova länge ändå tyckte jag. 


Vi åt frukost i lugn och ro och sedan sökte jag igen ett par svarta byxor som jag tänkte ha på mig på farmors begravning så jag var tvungen att prova dem och jag kom i dem. Så vi åkte ut till Birsta för att se om jag hittade något upp till och det gjorde vi efter mycket om och men. Men jag tror det blir bra och det var ändå något jag kommer ha på mig flera gånger. 

Efter att vi hade kikat runt lite där ute så bestämde vi att vi skulle åka och hämta barnen. Höll på att sakna ihjäl mig efter dem!

När vi kom hem till syster så tror jag faktiskt att Agnes blev glad att se oss!! Linus ville då inte åka hem riktigt när vi kom. Men lite övertalning och tjat så klädde han på sig. 

Vi åkte hem till finaste Johanna Börjesson och tittade på hennes fina lägenhet och fikade en massa gotta där hemma!

Är fortfarande hemskt mätt efter allting. Men det var så mysigt och trevligt att komma dit. Linus kunde uppföra sig också, han var tvungen att pilla på en massa saker men han fick göra det, han fick hoppa i Johannas säng också! Han spelade på hennes gitarr och keyboard också. Tror det var en nöjd Linus som gick ut från Johanna. Dessutom blev han ändå gladare när han upptäckte att det snöade rätt bra ute.


Fredrik och jag sitter och funderar på vad man ska äta till middag idag, inget känns lockande när man är så här mätt. (:

Tror det blir något lätt till middag idag.

Imorgon ska vi köra en ute dag om vädret tillåter. Fredrik är ledig imorgon också så då är det bäst att passa på. Ska se om vi kan komma iväg tidigt också så man hinner utnyttja dagen så mycket som möjligt. Vi hoppas på solsken och milt väder.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards