Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 21 februari 2011

tillbaka, tiden bara rullar på

Av Jessica - 21 februari 2011 09:36

Nu är vi tillbaka. Däremot är vi inte alls pigga, barnen har legat i feber ett par dagar, nu  hostas det och snoras det mer än någonsin. Riktigt jobbigt är det emellan åt också för de blir rätt känsliga också. Retar varandra till max ska de också göra. Agnes är nog den värsta retstickan av dem två.


Fredrik har legat en hela vecka och han har knappt blivit bättre men han är på jobbet idag. Han har ju ingen feber kvar och den värsta halsontet har släppt säger han så jag tror honom. Kan skvallra att han har nästan varit "minst" när han har varit sjuk. (;


Jag har ändå klarat mig bäst än så länge, frös och hade lite feber men det tror jag nästan berodde på sömnbrist. För jag sov som en stock för Fredrik fick ta barnen och jag sov i tvrummet på en madrass. Sov hur hårt som helst, hörde inget alls och när jag vaknade så mådde jag bra!


Har haft en madrass i tvrummet och sovit där emellan åt med antingen Agnes eller Linus, beronde på vem som har haft mest feber, hostat mest eller så. Bättre att göra så i stället för att väcka alla hela tiden.



Har insett att det är mindre än 1 månad kvar tills Agnes fyller år. Tänk att hon ska fira sin första födelsedag snart! Förstår inte vart tiden har tagit vägen?

Det är mysigt att se hur mycket hon har utvecklats och hur står hon har blivit!

Känns underbart!

Skulle helst av allt vilja stänga av tiden en stund och bara ha det så här ett tag!


Linus, han har blivit större än någonsin, förstår inte att han har skjutit i höjden nu. Fast det känns bra ändå eftersom då kanske han inte blir så kort. :P

Han pratar mer än någonsin men han kan fortfarande inte säga R. Han sätter s eller t när han ska säga R. Lite lusitgt är det att höra när han försöker säga R.

Men det kommer väl rätt snart det också.


Nu ska jag och Linus krypa upp i soffan och mysa lite tillsammans bara han och jag när Agnes sover en sväng igen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards