Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 28 maj 2011

Bejaka sin kvinnliga sida

Av Jessica - 28 maj 2011 19:55

Imorgon är det mors dag. Jag har skickat blommor till min mamma i alla fall eftersom jag antagligen inte kommer träffa henne. Var typ en månad sedan jag träffade henne nu fast vi bor i samma stad. Så kan det visst vara och antar att det kommer fortsätta vara så också.

Just nu ligger jag och Linus i sängen och myser litegranna bara vi två, Agnes och Fredrik sitter och tittar på tvn.


Idag när vi hade ätit frukost så bestämde vi att vi skulle dra iväg och handla lite, när vi satt i bilen så ringde Maria och frågade om hon fick låna Linus en sväng och det var ju klart hon fick låna honom. Linus blev superglad när han fick höra att han skulle få vara där.

Så det var bara att vända bilen och åka dit med honom.

Sen åkte vi iväg och handlade lite överallt, blev en massa smått och gott.

När vi hade hämtat lilleman igen så drog vi ut till Birsta igen och köpte en ny bilstol åt Linus. Han kan inte ha den ännu men det var ett bra pris!


När vi kom hem blev det lite lekparkshäng, Agnes valde att sova en sväng i vagnen och Linus lekte med Leo och Emelie. Huxflux var det visst för middag så då var det bara att gå in och ordna lasang som vi alla åt!

Gott och bra, lyckades få Linus att äta det också utan bråk och det var hur bra som helst! 

Agnes tog lite av Linus rester också efter att hon var klar med sin mat så jag antar att den var godkänd. (;


Blir intressant att se om Fredrik har lyckats med att ta med sig barnen och ha handlat något present. Tycker att det är snart dags att jag får en liten present när det ändå är Mors dag. Har ju inte fått det förut så något år borde det vara dags! Han får ju alltid farsdags present av barnen. Linus har köpt till honom varje år sedan Fredrik blev pappa! :P


Ne, spelar väl ingen roll egentligen. Huvudsaken är att jag får sovmorgon imorgon, det kommer man långt på! :D


Linus fick blå nagellack av sin farmor både på fingrarna och tånaglarna. Jag får inte ta bort de heller för han har blivit fin och han har fått de av sin farmor! Det är viktigt det där!

Justja, vi pratade om presenter och sånt och då sa Linus att  vi får inte glömma att handla blomma åt hans mormor. Och då blev han glad när vi faktiskt hade gjort det redan. (=

 
 
Frida-Martina

Frida-Martina

6 juni 2011 10:56

Tack! :] Jo, jag läste faktiskt att man även borde undvika rotfrukter. Men då vi hade sånna hemma, så tänkte jag göra ett undantag igår. Men nu ska jag bojkotta dem med. Gurka är bättre för det är ju "bara" vatten :]

http://frida-martina.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards