Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 30 juli 2011

Agnes första ofrivilliga tandläkarbesök

Av Jessica - 30 juli 2011 18:20

Nu har Agnes fått varit på sitt första tandläkar besök, även om det inte var frivilligt från någons sida. Hon ramlade ner från bordet eller stolen (har ingen aning från vilken) som hon använder som klätterställning. Hon slog läppen så illa och så där så hon fick åka till tandläkaren för att undersöka tänderna och läppen. Behövde inte göra nåt alls utan det var bara att vänta på att svullnaden skulle lägga sig så skulle allt bli normalt igen. Den där lilla strängen man har mellan tandkött och överläpp den har gått av, men den läkar ihop ab sig själv så det är bra. Hon äter och dricker som hon ska men hon har hemskt ont när man tvättar hennes mun eller borstar tänderna.. Lillgumman!!


Men annars går det bara bra här hemma, vi har semester! Vi badar, leker och bara njuter av dagarna tillsammans! 

När vi är iväg och badar så är Linus överallt och ingenstans med sina vanliga armpuffar! Man blir riktigt förvånad när han visar allt han kan!

Agnes har börjat tycka om vattnet också, idag var det inte ens någon gråt alls när vi badade i stora poolen!


Igår var vi iväg ner till Örjan och Maggi för att fira Örjan som fyller år idag. Linus hade ordnat ett eget litet paket åt sin farfar, en liten sten där det stod: Älskade farfar på. Den slog han in så gott som helst själv och det var Linus nöjd över.

Linus blev glad när vi kom ner dit, de hade ordnat en liten pool åt barnen. Agnes tyckte det var för kallt för att leka runt i den men lillgubben var där i ett bra tag!

Anders, Susanne och Daniel kom också dit, alltid lika trevligt att träffa dem.

Fick mycket god mat och efterrätt! Kändes som man rullade därifrån!

Trevligt sällskap och god mat, kan det bli så mycket bättre?

Jag hade kanske kunnat slippa mensvärken så hade det varit toppen!!


Jag underviker att sitta vid datorn och tvn nu under Fredriks semester. Vi tar hand om våran familj och myser ihop i stället och det är därför jag uppdaterar så sällan!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards