Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 20 juni 2012

Kortfattat

Av Jessica - 20 juni 2012 09:40

Igår blev det nästan en heldag ute hos mormor igen. Här hemma målade jag klart skåpet sen så slöade jag en stund innan jag drog ut till syster för att hämta barnen. Det slutade med att alla där hemma följde med ut till mormor för att umgås en stund med oss. Hemma hos mormor var min kusin Bea, sen kom mamma och hennes karl, efter ett tag när jag hade gjort i ordning kaffe och lite kakor så dök min kusin Daniel upp med hans dotter Klara. Min morbror Kjelle dök upp en liten sväng. En efter en åkte iväg på sitt och när klockan började närma sig middagstid så kände jag att jag också borde åka hem. Fick med mig alla som skulle med i bilen efter mycket om och men, det är inte alltid så lätt att bestämma sig om man ska stanna eller följa med. (:

Hemma så blev det middagslagning för fulla mugga, barnen var snäll och hjälpte till att duka bordet medan jag gjorde köttfärslimpa.

Faktiskt så åt de två små utan bråk och bök och det var skönt eftersom jag var lite trött i kroppen efter en heldag med många människor. :D


För att fördriva tiden tillsammans så tog vi oss en spelkväll efter middagen. Linus och Agnes är så duktiga att spela lite olika brädspel! Linus har riktigt koll på vad man får göra och vad man inte för på de flesta spel så det är bra. Man behöver då bara hålla koll på fuskAgnes. (;


Det börjar dra ihop sig till midsommarhelg också, det tycker vi om! Vi ska bara umgås hela helgen och ha det lugnt och skönt. Vi ska äta gott, umgås med massa människor och bara njuta. Nu är det inte många veckor kvar tills Fredrik går på semester, som jag längtar!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards