Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 29 juni 2012

Att se framemot!

Av Jessica - 29 juni 2012 10:43

Det första Linus sa imorse när han vaknade var att han skulle sova hos farmor idag. Och helt riktigt så har dagen kommit som han har räknat ner till. Det är underbart att han verkligen vill för då vet jag att han trivs och att det är ännu bättre att han själv frågar om han får!


Just nu håller jag på att baka en tårta, det blir intressant och se om den är så god som det sägs. (; 

Tänkte att vi ska äta den som efterrätter ikväll efter vi har grillat med Johanna och Johan. Vi får låna Örjan och Maggis hus och Louise skulle iväg på afterwork så det passade bara bra att vara där helt enkelt.

Så Fredrik är även lite extra glad att han kan få dricka öl i sällskap med några ikväll! Och att vi dessutom är barnfria är väl ännu ett extra poäng?

Vi kan njuta som vi vill, behöver inte vara rädd att passa dem för grillen, vi kan prata utan att bli avbrutna och sånt!

Toppen kväll kan det bara bli, vore ännu bättre om det inte blir regn som det sägs. 


Sen så börjar måndagen närma sig! Som jag har längtat att få spendera tid med tjejerna! Att vi dessutom kan göra det tillsammans är så härligt! Det är så sällan man träffar alla samtidgt! Att få kvalitets tid med dem kan väl inte bli fel på någotvis?


Nu ska jag ta ut tårtbotten från ugnen sen blir det en promenad till ICA innan lunchen.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards