Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 8 oktober 2007

nu så

Av Jessica - 8 oktober 2007 13:15

oj va längesen de var jag skrev nu... men men, sånt som händer..

Min dator har ju inte mått så bra så den har inte varit på under hela helgen.


ifredags när jag vaknade så duschade jag och gjorde mig i ordningen, sen gick jag på ica och handlade lite med mig till mamma som mamma bad mig om. Sen tog jag bussen ner till henne för de blev så tungt att bära!

 När jag kom till mamma så fick jag värsta goda frukosten, med thé, mackor, massa pålägg och så juice! Värsta gott var de!


sen gjorde jag och mamma bulldeg!!!

när den hade jäst och haft sig då bakade vi bullar! riktigt goda stora kanelbullar blev de! att de jäste över på nåt sätt i ugnen och sånt de är en annan historia! men stora och goda bullar ska de vara!! (=


sen när fia kom hem från skolan så käkade vi nybakta bullar och juice, egentligen ville man ha mjölk, men morsan hade inte köpt laktosfri mjölk mer än de till bullarna, så man fick tacka och ta emot de man fick iaf :D

 Sen kom fredrik dit när han slutade så han fick några bullar ocskså, sen umgicks vi en sväng innan vi ringde till grnuf och thomas. Då bestämdes de att vi skulle åka och köpa nå mat, vi drog på back inn (eller hur de stavas) och köpte lite kina mat, sen fick jag skjuts hem. Fredrik drog till thomas med andreas och thomas för att käka där och se film. själv åkte jag hem och pluggade de sista och käkade hemma.

 Var lite skönt att bara vara hemma och ha de gott också!


i lördags, jag kommer faktiskt inte ihåg riktigt vad vi gjorde. joo nu minns jag!!

 vi åkte ju ut på plantagen och handlade lite blommor som jag skulle plantera på graven och så köpte jag en ny gravlyckta! den var faktiskt riktigt fin och otroligt billig.

 Sen drog vi till morsan för att få lite fika återigen och så var min morbror där, satt där och surrade skit en stund innan fredrik och jag drog iväg och planterade.

De blev så fint så fint på graven åt lilla Nora så jag blev nästan lite stolt över att vi lyckades palntera helt själv (;


 Sen drog vi hem och softade och käkade lite, thomas kom en stund och danne också, thomas drog rätt tidigt för han skulle hem och ta nån macka och sen sova för han skulle upp tidigt och göra nåt med fotbollen på söndagen. danne spelade lite mario party 8 med mig till wii. sen drog danne och jag tvär slocknade i sängen.


igår åkte vi ut till mormor för hon hade kommit hem från spanien så vi åkte och fikade och firade hennes 75-års dag åter igen :D nu var även imn ena tvillingmorbror där och en annan morbror. och så hoppade fatima och jag lite studsmatta också. de gjorde även sofia och så naturligtvis så var elin med och hoppade och lekte också hela tiden.

 sen var de hem och hämta lousie på tågstationen för hon hade varit i stockholm och haft nå basket match.

 släppte av henne hos fredriks far, sen åkte fredrik och jag hem och softade och tittade på tvn hela kvällem. var ju endel jag skulle se eftersom de var söndag! :D


  nu ska jag försöka mig på att börja städa lite och sånt, så tiden rullar på lite. har en aning tråkigt idag nämligen! får se om lina kikar förbi en sväng eller om jag ska kika förbi henne en sväng om inte annat :D


Vet ni?!?!?! jag glömde ju berätta!

min kissemisse är helt frisk nu!! hon kan tillåmed äta själv nu också!! hon blev ju lite sjukis och efter jag tvångsmatade henne med vätskeersättningen och den där special grejjen med piller och shit som jag tvingade i henne så började hon må bra efter ett par dagar!! värsta bra!!! så nu är hon och här och springer och leker igen!! 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards