Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2007

blod

Av Jessica - 12 oktober 2007 15:05

idag klev man upp runt 08:15, vaknade en stund innan av att fredrik höll på att böka runt i köket (=

Jag gick och duschade och samtidigt som jag klädde på mig så åt jag frukost, sedan gick jag till bussen. och jädrar va kallt de är ute nu! var riktigt kylig fast jag hade jackan och vantar på mig. tror de är dags att börja kolla efter en ny vinterjacka eller man kanske ska hämta upp fjolårets jacka.


iaf så kom inte första bussen för den hade visst gått sönder sa busschauffören på den andra bussen, och tack vare att första bussen inte kom så blev jag sen till doktorn!! men de gick bra iaf. Tog massa prover och shit, även att mina blodkärl inte vara så bra så fick de ta en liten nål som de använder till bebisar för att mina blodkärl inte skulle gå sönder totalt. så jag fick sitta där med en liten "mygga" som små bebisar ha och lämna 7 rör blod till dem.


hihi, justja, vet ni??, straxt innan de var min tur att ta massa blodprover så svimmade tjejen som var där inne, och när de var min tur så frågade undersköterskan mig om jag ville ligga ner eftersom jag ändå skulle lämna så mkt ;P

tur man är hård och vill titta på när de sticker i armen så man får se nåt! även att de missade ett par gånger så jag har fyra hål i armen! var av ett blodar fortfarande! 


Tanterna var snälla och surrade på om allt möjligt under undersökningen och sånt.  Sen när jag var klar så ringde jag fredrik så han ringde upp mig och så när jag gick förbi hans jobb så öppnade han fönstret och vinkade åt mig! världens sötaste!! *älskar* sen skulle han jobba vidare så jag ringde mamma, och då var hon på väg ner på stan så jag mötte upp henne en sväng.  Sedan drog jag hem och käkade lite lunch, värmde piroger. Testade en pirog med taco smak och den var supergod. Man kanske ska ta och köpa hem några mer piroger så att man har hemma, går lixom fort att värma upp också.


ligger i soffan nu och funderar på om jag ska ta och söka reda på biologiboken som jag har lagt någonstans eller om jag ska städa eller om jag bara ska ligga på soffan och ta de lungt en sväng. vet fan inte riktigt vilket jag ska göra :D

måste nog surra med fredrik en sväng först!


förrestne, igår när vi var och handlade så mådde jag inte bäst, men älskade hjärtetrollet mitt var så snäll och ordnade handlingen helt själv så jag fick gå ut och sätta mig i bilen och ta de lungt bara. Och inte nog med de, han pysslade om mig lite när vi kom hem och sånt så jag skulle känna mig bättre!


jag vet inte vad jag skulle göra utan honom faktiskt, han får stå ut med mycket men som tur är så visar jag honom hur mycket jag älskar honom hela tiden så han står nog ut! :D 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards