Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 15 oktober 2007

men vad händer?

Av Jessica - 15 oktober 2007 13:43

imorse fick jag ett mail av en lärare att jag var antagen till naturkunskap b och att jag skulle börja idag, och dessutom att hon skulle skicka böckerna idag så jag skulle få dem imorgon eller på onsdag. Vad händer??

jag skulle inte börja den kursen förrens om 2 veckor när jag har läst klart multimedia a. men okej, ja visst, de gör väl inte mig så jätte mycket, förutom att jag inte bara kommer läsa 100% igen, utan jag kommer läsa mer än en heltid nu.


Sen går jag ut och kollar posten, vad är de som finns där då? joo, boken för naturkunskap b. Jaha, antingen var de jävla snabba på att skicka  boken eller så fick jag mailet lite sent :P (tror på det sista) (;


har skit mycket att göra med skolan idag , blir att sitta hela dagen. Har gjort klart multimedian tror jag, ska skicka bilden till trracer ikväll så han får kika och säga vad han tycker och sånt.


sen på biologin så skulle jag läsa lite, kirra en jävla labbrapport och en annan diskussionuppgift på 300 ord bara.

dock så fattar jag noll av den sista uppgiften :P


naturkunskapen skulle jag bekanta mig med boken på sidorna 6-39 "bara bekanta mig". :P läsa ett kapitel helt enkelt (; lite roligt skrivet var de iaf av dem!


shit va varmt de är i solen idag förresten! 22 grader i solen :D

va riktigt skönt ute! men inte får man ta del av den heller.


nu kirra lunch och tillbaka till skolarbetet 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards