Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 17 maj 2008

idag (=

Av Jessica - 17 maj 2008 22:10

idag var vi med i st och dagbladet (=


linus sov ända från kl 3 inatt till halv 8 ungefär, riktigt skönt att få sova så länge!!

även att hans kolik verkligen har blivit mycket bättre, jag är så tacksam och glad för att det finns hjälp att få och sånt!


idag har vi inte gjort så super mycket, vi var iväg till birsta för att kolla på kök, tapeter och lite sånt till den nya lghten.

jag har hittat tapeterna och köket som vi ska beställa, ska bara vänta på att vi får nycklarna så ska jag shoppa loss på allt!

här ska även handlas en ny soffa och köksmöbler eftersom fredrik "råkade" såga i en stol och i bordspenet till köksbordet när han sågade några lister (;

oj, så tråkigt jag tyckte att det var att han gjorde det :D


nee nu tvn igen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards