Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 28 maj 2008

paniken smyger sig på

Av Jessica - 28 maj 2008 16:54

yes! min morbror har målat klart köksluckorna nu!

det är tur han är målare så det blir snyggt och bra! dessutom slipper man betala snickerifärgen för den kostar endel (;

Men han skulle komma in imorgon och måla en omgång till på fläktskåpet som jag har målat (undra varför!??! ;P)

Så jag snackade massa skit med honom när han var här sen så gjorde jag ordning linus och gick en liten sväng till morsan.

Där var vi en kortis för mamma och jag tog en prommis till stan för att köpa blommor till Noras grav.

När vi hade köpt dem så ringde Fredrik och berättade att han slutade då, så han följde med till graven och planterade.

Så nu har Nora det fint igen med nya fräsha rosa blommor!

Så nu sitter man här och klurar på om man ska börja med maten eller om man ska ge linus sin mat först kanske.. Det är ju dax för honom att äta nu, men om man har riktigt jävla tur så kanske Fredrik kan ge Linus sin mat.

Men det verkar inte riktigt som han är pigg på att göra det.


Ne, bita i äpplet och börja med nåt av dem.

För även om Linus ligger och sover nu så kommer han garanterat vakna när jag börjar med maten eller när maten är klar och man är på g att börja äta.

Det är rätt mycket kvar att göra ändå i lghten innan vi lägger upp den.

Eftersom det bara är jag som städar här hemma och jag har ett kolik barn så är det inte alltid så lätt att hinna med allt, man får ju gå och skumpa runt på lilleman i första han! så jag vet inte när vi kommer kunna göra klart här hemma och lägga upp den..


att göra idag

* vika tvätt

* få ordning i köket

* städa badrummet

*få undan saker till förrådet



även att jag känner lite små panik inför allt som kommer också, jag vet inte riktigt hur det är tänkt att det ska bli och sånt.

Jag vet seriöst inget alls, inget är ordnat eller bestämt eller nåt sånt alls.

och man försöker hela tiden men det går tungt när man är ensammen som ska ordna och göra allt själv.


nee nu nåt annat

nee nu göra nåt av dem.

 
 
Bodil P

Bodil P

28 maj 2008 23:26

Visst känns det bra att få göra fint på graven till våra små änglar. Det är så rofyllt tycker jag att vara där en stund de känns så nära. Sist satt Johanna på Villes grav och lekte med nallarna som hänger där sött men tänk om man fått behålla Ville också.... jaja man kan ju inte få allt.. tyvärr! Hoppas ni har det bra och pussa på Linus. Kramiz

http://trollmammas.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards