Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 30 maj 2008

köttbulledräkt ?? och linus växer

Av Jessica - 30 maj 2008 22:09

Linus håller på att bli stora pojken nu, han växer nästan lite för fort ändå tycker jag!

Han är hela 54 cm lång nu!! han växer fan hur mkt som helst på en vecka..

det är sjukt..

och så väger han 4340 g men de var inte så oväntat ändå, har lixom lärt mig att han går upp 300 g i veckan, han har gjort det mer eller mindre ända sen vi kom hem från bb.

igår var vi hem till min mormor en liten sväng, vi hjälpte henne att rensa ur lite garderober och slänga massa skit som hon samlar på sig.

Hon har nämligen bestämt sig för att flytta in till stan i höst, så det är sista sommaren i det stora rosa huset i töva för min del.

Det kommer kännas lite konsitgt när hon flyttar faktiskt, vart ska jag ta vägen när man bara vill åka iväg och bara vara? gå klädd hur som helst och inte bry sig om nåt?

men men, jag förstår att hon vill komma in till stan faktiskt.

var där ute tills fredrik slutade, då fick han äran att komma och hämta oss, så vi åkte och käkade sen när vi kom hem så däckade jag i soffan.

tvärsomnade och jag minns inte så mkt alls sen, vet inte ens när jag gick till sängen och la mig eller så.


idag har jag varit en sväng hos mamma, fikat lite där och suttit ute i det sköna vädret.. dock så tyckte jag att det blåste kallt idag jämfört med igår!!

men jag vet inte riktigt hur det var, antingen så inbillade jag mig det eller så var det så.

Sen var jag, linus och sofia ner på stan en snabbis också.

vi köpte bikinitrosor till sofia för det hade hon glömt att göra och så hittade vi en klänning för en tjuga som hon fick av oss. 

det var så dyrt så jag tyckte att jag skulle vara snäll syster och köpa den till henne också ;P

och så mötte vi upp fredrik och fick en nyckel till den nya lghten!

så fia och jag åkte hem till mamma igen, hämtade henne och drog och kollade på lghten..

det kommer bli riktigt fint när vi är klara där! Det känner jag på mig!!!

nee, nu ska jag umgås med hjärtat och snusa lite på lillpojken!


justja! om ni ser köttbullar som vandrar på ikea parkeringen i Sundsvall i sommar så är det syrrans design på dem  (;

Det var så att mode design linjen (hennes klass iaf) fick en förfrågan om de ville designa en korv med bröd dräkt och en köttbulledräkt, och det är klart att de ville, så varje elev i klassen ritade köttbullar och korvar..

sofia ritade ne tjejköttbulle och en killköttbulle och ikea valde hennes!!

lite tufft tycker jag faktiskt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards