Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Jessica - 4 oktober 2009 13:15

Har inte skrivit på flera dagar för jag har legat i sängen med världens förkylning och huvudvärk! Var riktigt jobbigt ett par dagar men nu känns det hur lugnt som helst.

Linus har precis kommit i vagnen ute på balkongen, blir intressant och se hur länge han sover idag.?!

Han brukar ofta sova den här tiden men är man inte så trött så är man inte! Visst det är bra med rutiner men fungerar det inte så fungerar det inte. Linus är INGEN rutin människa och det var bara att inse. Att han bara sover några timmar per dygn och inte lika mycket som alla andra, bara att svälja och se glad ut och skita i att man själv behöver mera timmars sömn.


Inatt var första vällingsfria natten för Linus, den var intressant. Var inte lika skrik och hyseri som jag hade förväntat mig. Utan det var mest små gråt hela natten och det gick rätt lätt ändå.


Idag var vi upp till Maria och Johan och hälsade på en liten sväng, fikade lite och fick med mig några böcker hem. Fick med oss en hylla som ska upp i förrådet också så det kan bli lite ordning där.

Pratade lite skit och Linus spelade munspel mest hela tiden och tog det relativt lugnt. Han röjde järnet ett litet tag och öppnade alla skåp och lådor som han kom åt. Men det var inte lika intensivt som det brukar vara.


Just ja, Linus fick en jätte fin present igår. En jätte söt pyjamas! Han blev så söt i den och det var ett monster på magen så han sprang och skrämde mig igår med sin mage. Han var såååå söt!!


Nu ska vi slå på en film och se en liten stund. Sedan när Linus behagar att vakna så åker vi nog till mormor.

Återkommer nog senare eller imorgon, justja, imorgon ska jag hem till mamma, vi har inge vatten på heeeeeeeeeeeeeeeela dagen och sånt är så drygt!!

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards