Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Jessica - 13 oktober 2009 15:59

På fredag morgon klockan 07:45 ska Linus sövas och få den hemska tandbiten bort opererad!

Det gick undan med tiden och det är jag super glad för. Tandkirurgen ringde idag och berättade om allt och tiden och allt sånt. Det är så skönt att den kommer försvinna så kanske vi kan återgå till det normala inom kort. Sen vet jag inte om han kommer ha ont länge efteråt men det tror jag väl ändå inte?

Vi ska vara på barndagvården runt 7:30 på fredag för att göra i ordning allt.


Annars då?

Linus gick och la sig runt 22, vaknade 06:30 imorse!! Förstår ni vilken dröm??!?!?

Han fick lite välling då och vad händer? Han lägger sig och sover till 8:30! Whiee, helt underbart är det här!

Bara att hålla tummarna att han sover hela natten inatt också, men det är okej om han inte skulle göra det utan att om han vaknar 1 gång så är det lugnt. Men inte miljoner. Känner mig riktigt utvilad fast jag har haft världens huvudvärk  idag igen. Är det möjligt att jag har sovit för mycket inatt? (=


Mormor ringde mig igår kväll runt 23, orkade inte prata för jag hade lagt mig och hade ont i huvudet. Ringde upp henne idag, hon berättade att min morbrors katt som är inneboende där för tillfället fick kattungar igår. Katten fick först 2 st som mormor fick lov att spola ner för de var inte färdig utvecklade överhuvudtaget, sen kom en liten svart sak mitt på mormors säng, sen en på golvet och en i hennes plats. Den som föddes på golvet brydde sig mammakatten noll om, hon rörde den aldrig. Dessutom att mammakatten fick storspel och blev helt galen på mormor och mormors granne som hjälpte mormor att ta reda på allt. Katten flög på och bet och rev dem. Försvarar kattungarna? Ja visst, men hon har varit galen den sista tiden ändå och bitit och klöst folk som bara har gått förbi. Tror katten har problem med psyket något fruktansvärt. Hemskt att säga men jag tror hon skulle må bättre om hon fick komma till katthimlen faktiskt.


Nog om detta, ska lägga mig en stund igen. Fredrik ska få gå och handla lite med Linus så jag kanske kan sova bort huvudvärken en liten stund.

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards